The ideal candidate will have 6+ years of experience managing Call Center Platforms ie: troubleshooting issues, managing functionality, availability, and performance.Experience with Cisco Unified Communications solutions (ie, Call Manager, Unity, IM&
01/07/2022 - Connex Telecommunications Inc Emploi Cisco VoIP/Support EngineerSupport Analyst plays a critical role in supporting R. Writer customers by providing advanced technical support via phone, email, and other avenues. The Analyst handles Tier 1 escalated tickets and complex customer issues, works closely with other departments and third parties/p...
30/06/2022 - APPCAST Emploi Tier 2 Technical Support AnalystEach Director of Client Services acts as the liaison between Salesfloor and key client stakeholders. As a Director of Client Services, you are in a position to make a significant impact on our business, as the single point of contact for Salesfloor’s
29/06/2022 - APPCAST Emploi Director, Client ServicesSupport will have the following responsibilities:. The Budget & Administration Support must meet the following mandatory requirements:. Minimum 3 years of relevant experience working with budgets and administration. If you are interested in our Budget & Administration Off...
28/06/2022 - APPCAST Emploi Budget & Administration SupportThe mission for this role is to hire a Director of Client Service who can gain a deep understanding of Foundation’s value proposition, business model and oversee the day-to-day relationship management and quality of work surrounding account services.
27/06/2022 - APPCAST Emploi Director Of Client Servicessupport administratif telles que la préparation, la correction, la saisie, la compilation, la vérification de données, la reproduction ou le classement de documents afin de fournir le soutien requis au personnel des unités administratives desservies.Recevoir et/ou préparer di...
27/06/2022 - Hydro-Québec Emploi Commis Support AdministrationLe rôle principal et habituel de la personne salariée de cette classe d’emplois consiste à programmer ou modifier des applications maison, à assumer la gestion de réseaux, à effectuer les dépannages les plus complexes auprès des utilisatrices et util
27/06/2022 - Place aux jeunes en region Emploi Technicienne ou technicien en informatique - Service support T1. service à la clientèle et amélioration continue (3 postes)Le rôle principal et habituel de la personne salariée de cette classe d’emplois consiste à programmer ou modifier des applications maison, à assumer la gestion de réseaux, à effectuer les dépannages les plus complexes auprès des utilisatrices et util
26/06/2022 - Place aux jeunes en region Emploi Technicienne ou technicien en informatique (polyvalent) - Service support TI, service à la clientèle et amélioration continueGérer les appels entrants de la clientèle au sujet d’interrogations normales relativement à la carte de crédit, les transactions, la tenue de compte et le soutien en ligne reliés à la gestion de compte. Offrir un service de première classe en évaluan
25/06/2022 - Millennium 1 Solutions Emploi Représentant du Service à la Clientèle - Financial Client Representative - Work from HomeVertical City is an exciting high-growth Scaleup that’s disrupting the digital out-of-home marketing industry.We’re at the intersection of machine intelligence and programmatic advertising to reinvent how the world’s largest brands are connecting wit
24/06/2022 - APPCAST Emploi Property Customer Supportsupport de premier et de deuxième nivea...
23/06/2022 - APPCAST Emploi Technicien intégration et support.Comment une startup fondée en pleine pandémie, par un jeune entrepreneur de 20 ans, peut-elle réussir? En l’entourant de gens comme toi; ambitieux(se), soucieux(se), efficace et un peu fou(folle).Nous sommes déjà plus de 15 dans l”équipe, avons levé
23/06/2022 - APPCAST Emploi Customer Success Specialist, Publishers / Gestionnaire de succès client, Éditeurs Médias