VILLE DE QUÉBEC COMPÉTENCES RECHERCHÉES - Aimer le service à la clientèle et démontrer de bonnes habiletés de communication interpersonnelle (orale et écrite) - Habilités à solutionner les problèmes de nature variée reliés particulièrement à l'uti
11/12/2021 - Jobboom Emploi Support technique niveau 1-2Active Directory, Office 365, VoIP, Windows, Windows ServerTelecommunication background and experienced with VoIP and FoIP technology, including SIP, RTP, SRTP, QOS, T. Knowledgeable of telecommunications services and products;. Great interpersonal and communication skills with ability to clearly articulate
10/12/2021 - JazzHR Emploi IP Telephony Specialist - Sales SupportAs our Technical Support Analyst, You will be part of our growing team to perform duties across multiple areas of information technology, networking, computer support, data security and other areas of the overall IT application and infrastructure del
08/12/2021 - APPCAST Emploi Technical Support AnalystResponsable de la création et de la gestion des accès utilisateurs dans certains environnements applicatifs et veiller au respect des normes de sécurité;. Assurer le suivi et la gestion des demandes de changements et des corrections de bogues;. Produ
08/12/2021 - Le Groupe TGC Emploi 3268 – Spécialiste [passionné] gestion de base de données (Google et ACTIVNET) et support applicatif (Télétravail 40%)As a Technical Support Analyst, you're part of a Client Services team that is focused on making our clients successful and happy when using our platform. You’ll communicate with a diversity of institutional finance professionals consisting of traders
07/12/2021 - CareerBuilder, LLC Emploi Technical Support Analyst (Remote)Join our advanced technical support team to see how we’re transforming customer support. Welcome to the Customer Support team at Trilogy! We support over 100 unique enterprise software products - everything from mobile app development platforms to da
06/12/2021 - APPCAST Emploi Technical Support Engineer, Trilogy (Remote) - $30,000/year USDReview support agents’ work, then tap into your technical and customer service experience to generate insightful feedback. Trilogy built a fully remote support system based on customer obsession, a world-class knowledge base, and highly technical age
06/12/2021 - APPCAST Emploi Technical Support Engineer, Trilogy (Remote) - $100,000/year USDWe not only have the opportunity to learn, use, and support these products, we also become deep technical experts who can solve problems no one has seen before. Are you a customer support engineer who is obsessed with delivering a great experience, b
06/12/2021 - APPCAST Emploi Technical Support Engineer, Trilogy (Remote) - $60,000/year USDBe part of a competent and dynamic team within a recognized company offering multiple career opportunities.Volvo Group, we are looking for an effective, independent and customer oriented .You will coordinate activities to maintain and raise the level
06/12/2021 - Volvo Construction Equipment Deutschland Emploi Parts Support SpecialistResponsable de la création et de la gestion des accès utilisateurs dans certains environnements applicatifs et veiller au respect des normes de sécurité;. Assurer le suivi et la gestion des demandes de changements et des corrections de bogues;. Produ
06/12/2021 - Le Groupe TGC Emploi 3263 – Spécialiste [passionné] gestion de base de données (Google et ACTIVNET) et support applicatif (Télétravail 40%)Familiariser les usagers au maniement des équipements informatiques et des outils bureautiques;. Vous possédez un DEP, un DEC ou une AEC en informatique;. Vous avez de très bonnes connaissances en informatique axé sur poste de travail;. Vous êtes cap
02/12/2021 - Tundra Emploi Agent de support informatiqueNous sommes à la recherche d’une personne motivée pour combler le poste de spécialiste applicatif et support client (logiciel Acomba) au sein de notre unité d’affaires Solutions PME.Vous êtes à la recherche d’un emploi vous permettant de concilier le
30/11/2021 - Harris Computer Emploi Spécialiste applicatif et support client