Emplois sale front desk with experience à quebec qc

Emplois 13 à 24 sur 950
Trier par : Pertinence - Date

Team Member, Customer Service and Return Desk

RÉNO-DÉPÔT - Québec, Québec

At Lowe’s Canada, over 26,000 employees let their passion blossom every day.Our teams are driven by the desire to help people bring their projects to life and are committed to making a difference in the communities we serve.We operate or service some

12/05/2022 - RONA Emploi Team Member, Customer Service and Return Desk

Opportunités d'emplois en pharmacie - sans formation ou expérience préalable

Familiprix - Quebec, Québec

Travailler dans une pharmacie Familiprix, c’est stimulant! Même si tu n’as pas de formation ou d’expérience, on est intéressé à te connaître. ...

09/05/2022 - Familiprix Emploi Opportunités d'emplois en pharmacie - sans formation ou expérience préalable

Cashier, Customer Service and Return Desk

RÉNO-DÉPÔT - Quebec, Québec

Ensure each cashier has the necessary items to accomplish their tasks (cash register tape, credit cards application forms, bags etc. You are known for you patience and good communication skills? You are courteous & you know how to handle difficult si

09/05/2022 - RONA Emploi Cashier, Customer Service and Return Desk

Sale Specialist, Pro Services

RÉNO-DÉPÔT - Québec, Québec

Sales Specialist, Pro Services is to serve as the store expert on Pro sales by providing detailed product information to both customers and other Lowe’s Canada associates. Maximize sales and margins by pursuing and contacting targeted customers, identifying and exploring ...

03/05/2022 - RONA Emploi Sale Specialist, Pro Services

Directeur(trice) adjoint(e) - Expérience membres et clients

Desjardins - Quebec, Québec

Desjardins Group is the largest cooperative financial group in Canada, and one of the largest employers in the country.It offers a full range of financial products and services and is home to a wealth of expertise in property and casualty insurance,

22/04/2022 - Desjardins Emploi Directeur(trice) adjoint(e) - Expérience membres et clients

Directeur adjoint - Équipe de la formation - Expérience membre

CAA-Québec - Quebec, Québec

L’équipe de formation expérience membre, soutient les secteurs de première ligne de l’organisation dans l’atteinte de leurs objectifs stratégiques et opérationnels. Le directeur adjoint dirige une équipe qui conçoit, développe et diffuse différents p

20/04/2022 - CAA-Québec Emploi Directeur adjoint - Équipe de la formation - Expérience membre

Coordonnateur(trice) RH, expérience étudiante et communications.

Action Compétence - Québec, Québec

Dans la continuité et le maintien des services de qualité offerts aux étudiants, il souhaite accueillir un nouveau membre de l’équipe afin d’occuper le rôle de coordonnateur(trice) RH, expérience &

18/04/2022 - Talent.com Emploi Coordonnateur(trice) RH, expérience étudiante et communications.

Analyste Services expérience utilisateur TIC

Hydro-Québec - Quebec, Québec

Recevoir, analyser, traiter, solutionner et documenter les incidents et les demandes soumis par les utilisateurs des produits et services des TIC. Offrir la maintenance préventive et évolutive des produits et services des TIC. Offrir l'assistance et

14/04/2022 - APPCAST Emploi Analyste Services expérience utilisateur TIC

Senior Project Manager, Digital Customer Experience

bell - Quebec, Québec

The prime’s responsibility of this position is to lead a cross-functional team IT professionals including IT Project Managers, Business Analysts, Systems Analyst and Vendor Partners to delivery IT Projects. The IT DCX Team is looking for a moti

02/04/2022 - Bell Emploi Senior Project Manager, Digital Customer Experience

Senior Business Analyst, Digital Customer Experience

bell - Quebec, Québec

Reporting to the Program Manager, the Senior Business Analyst works closely with the business sponsor or product owner team to ensure all functional requirements are developed, documented and tested before implementing into production. The Senior Bus

17/03/2022 - Bell Emploi Senior Business Analyst, Digital Customer Experience

Cashier, Customer Service and Return Desk

RONA - Quebec, Québec

Ensure each cashier has the necessary items to accomplish their tasks (cash register tape, credit cards application forms, bags etc. You are known for you patience and good communication skills? You are courteous & you know how to handle difficult si

23/02/2022 - RONA Emploi Cashier, Customer Service and Return Desk

Superviseur - Équipe de la formation - Expérience membre

CAA-Québec - Quebec, Québec

Effectuer l’analyse des besoins de mises à niveau et formations sur mesure afin d’élaborer le plan de formation en lien avec les besoins. Tu es un leader inspirant, fin communicateur et tu es à l’aise dans un environnement en constante évolution ? Tu

07/02/2022 - CAA-Québec Emploi Superviseur - Équipe de la formation - Expérience membre
Une autre recherche