Emplois junior to intermediate legal administrative assistant wfh à montreal qc

Emplois 913 à 924 sur 1031
Trier par : Pertinence - Date

English to French translator banking - finance field

Randstad Canada - Montreal, Québec

Are you looking for a new administrative challenge? Are you interested in a career in the field of translation?Are you looking to join an organization that fosters the personal development of individuals, within a team dynamic, and offers stimulating

28/10/2022 - Randstad Canada Emploi English to French translator banking - finance field

OFFICE ADMINISTRATION FOR Law Firm

Personnel Chez-Vous - Montreal, Québec

ADJOINT(E) ADMINISTRATIF(VE) DÉVELOPPEMENT D’AFFAIRE (cabinet d’avocats)ADMINISTRATIVE ASSISTANT BUSINESS DEVELOPMENT (law firm)Notre client est un cabinet d’avocats bien établie au centre-ville de Montréal.Ils sont à la recherche d’un(e) Adjoint(e)

27/10/2022 - Personnel Chez-Vous Emploi OFFICE ADMINISTRATION FOR Law Firm

Consultant, Leave of Absence Administration (Bilingual – French)

Stantec - Montreal, Québec

Join a smart, creative, and inspired team that works to support operational excellence.The Stantec community unites more than 25,000 employees working in over 400 locations across 6 continents.Our Functional Services Teams (FSTs) include Corporate De

27/10/2022 - Stantec Emploi Consultant, Leave of Absence Administration (Bilingual – French)

Coordonnatrice ou coordonnateur – Administration et gestion des contrats

Université de Montréal - Montreal, Québec

Coordonnatrice ou coordonnateur – Administration et gestion des contrats . La mission de la gestion des contrats est de veiller respect du cadre légal découlant de la l'évolution du cadre législatif et réglementaire sur les contrats publics (LCOP) no

27/10/2022 - Université de Montréal Emploi Coordonnatrice ou coordonnateur – Administration et gestion des contrats

Front Desk Receptionist

Quantum Management Services Ltd. - Montreal, Québec

Do you enjoy being the first point of contact for a highly professional organization, meeting clients and handling front desk reception and administrative duties? If so, we have the perfect role for you!.Responsibilities include but not limited to:.W

27/10/2022 - APPCAST Emploi Front Desk Receptionist

Technician - Publications Production (Montréal)

Desjardins - Montreal, Québec

As a Publications Production Technician, you provide administrative and operational support to the organization. ...

26/10/2022 - JobsMedia Emploi Technician - Publications Production (Montréal)

Receptionist

Fuel Transport - Montreal, Québec

In addition to administrative and clerical duties, the receptionist is responsible for ensuring that relevant documentation and data are properly tracked. ...

26/10/2022 - Fuel Transport Emploi Receptionist

Avocat(e) en financement bancaire

Smart Street Legal Recruitment Inc. - Montreal, Québec

Avocat(e) en droit des affaires avec 3 à 7 ans d'expériences au service d'une firme établie à Montréal incluant: droit financement bancaire et droit immobilier, etc. ...

24/10/2022 - APPCAST Emploi Avocat(e) en financement bancaire

Avocat(e) Immobilier Commercial

Smart Street Legal Recruitment Inc. - Montreal, Québec

Avocat(e) Immobilier commercial avec 1 à 6 ans d'expérience dans un cabinet d'avocats ou en tant que conseiller juridique interne à Montréal incluant: des acquisitions, des ventes, des financements et des projets immobiliers. ...

24/10/2022 - APPCAST Emploi Avocat(e) Immobilier Commercial

Contrôleur de coût de projet – bâtiment ou construction – Sherbrooke

Astaldi inc. - Montreal, Québec

Work closely onsite, with the Construction team and to establish the link between Construction and Contract Admin. Cost Controller – Buildings or Construction – Sherbrooke. Cost Controllers will provide services to construction and functional (PC, Pr

23/10/2022 - APPCAST Emploi Contrôleur de coût de projet – bâtiment ou construction – Sherbrooke

Customer Service Officer II, Equipment Finance

TD - Montreal, Québec

Reporting to the Manager Operations – Documentation, TD Equipment Finance (TDEF), this position is responsible for administrative tasks for the document generation team. Minimum 2 years of equipment finance experience OR business experience in a sale

23/10/2022 - TD Emploi Customer Service Officer II, Equipment Finance

Coordonnateur(trice) des services administratifs

Physiothérapie Universelle - Montreal, Québec

COORDINATEUR(TRICE) DES SERVICES ADMINISTRATIFS - VILLE ST-LAURENT. Assurer la communication avec la directrice administrative régionale, participer aux webinaires et aux midis conférences organisés par l’équipe de Direction. ...

22/10/2022 - APPCAST Emploi Coordonnateur(trice) des services administratifs
Une autre recherche