Help Desk Technician, Level 1, is responsible for providing technical assistance and support to Co...
11/11/2021 - CompuVision Systems Emploi IT Help Desk Technician - Level 1 (Bilingual- English/French)Le (la) titulaire du poste est responsable de supporter les pharmacies dans l’utilisation des ressources informatiques nécessaires à la bonne conduite des affaires entre ces points de vente et le siège social de Familiprix. Détenir un DEP en soutien
21/02/2023 - Tideri Emploi External Technical Support Technician département service informatique détailAEC ou DEC en informatique et 5 ans dexpérience pertinente;. ...
31/01/2023 - Zoho Recruit Emploi Technicien Informatique - Niveau 2 / IT Technician - Level 2 QuébecAEC ou DEC en informatique et 5 ans dexpérience pertinente;. ...
16/01/2023 - Zoho Recruit Emploi Technicien Informatique - Niveau 2 / IT Technician - Level 2Education: College, CEGEP or other non-university certificate or diploma from a program of 1 year to 2 years.Experience: 7 months to less than 1 year.Maintain, troubleshoot and administer the use of local area networks (LANs), wide area networks (WAN
03/01/2023 - Job Bank Emploi user support technicianTo investigate resolve level 2 support cases within a business SLA whilst supporting and training users of the Salesforce platform. Manage global case queues to ensure adequate support coverage and handling of support cases. To also actively analyse
21/06/2022 - Flight Centre Emploi Salesforce Support Analyst, Level 2 - Remote, CanadaInvestigate and resolve level 3 support cases for FCTG corporate users in all markets Fulfil and resolve technical support requests within a global case SLAManage global case queues to ensure adequate support coverage and handling of support cases Wh
21/06/2022 - Flight Centre Emploi Salesforce Support Analyst, Level 3 - Remote, CanadaTu recherches une bonne opportunité pour intégrer une grande entreprise qui pourra t'ouvrir les portes vers une évolution professionnelle?- Tu possèdes (minimum) un DEP en soutien informatique- Un sens irréprochable du service à la clientèle?- Une bo
31/12/2021 - Randstad canada Emploi Technicien informatique - Support aux utilisateurs help desk - QuébecReporting to the Director of Information Technology, the technician will perform activities related to technical support. At least two years of experience in the technical support field. Sous l’autorité du directeur des technologies de l’information,
21/12/2021 - LinkedIn Emploi Technical Support level 2Reporting to the Business Technical Services Manager the Business Technical Support Analyst must be a self-starter and results-oriented individual. Support and escalate issues by determining the business-critical na
15/12/2021 - JazzHR Emploi Business Technical Support Analyst Level 1Le technicien en assistance informatique fournit une assistance technique de niveau 1 à l’ensemble des utilisateurs tout en maintenant la fonctionnalité des postes de travail, du système téléphonique et des logiciels. Effectuer des déplacements de sy
15/12/2021 - JazzHR Emploi IT Support Technician / Technicien en assistance informatique (TI)Le titulaire du poste fournira des services et du soutien aux clients, et veillera à ce que les niveaux de service soient atteints. Faire preuve d'aptitude à travailler de manière décisive, malgré de lourdes charges de travail vu l'aspect critique du
09/12/2021 - Norton Rose Fulbright Emploi Technicien – centre de service TI / IT Service Desk Technician